מַטְרוֹנִיטָא אַחַת
שְׁאֵלָה חָכָם
וּמָה עוֹשֶׂה אֱלֹהֵיכֶם
מֵאָז שֶׁבָּרָא אֶת הָעוֹלָם
מֵאָז הֵשִׁיב הֶחָכָם
הוּא מְלַהֵק אֵיזֶה שֶׁהוּא עִם
לְתַפְקִיד עֲמָלֵק
כְּדֵי שֶיָבוֹא
אוֹתָנוּ לְהַצִּיל בַּזְּמַן
בְּכול דּוֹר וְדוֹר
הוּא מנַסֶּה לְהַסְפִּיק
וְלִפְעָמִים הוּא מַגִּיעַ
כְּשֶׁיָּבֵשׁ כְּבָר הַדָּם
וְכֹל מְהָלֶּלַּיו
כְּבָר אֵינָם
וּזְרוֹעוֹ הָנְטוּיָה
נִשְׁאֶרֶת תְּלוּיָה
וְהִיא תְהִילָתוֹ
עַד לַפַּעַם הַבָּאָה
-
עמודים
-
פוסטים אחרונים
-
ארכיון
- נובמבר 2020
- פברואר 2020
- מרץ 2019
- יולי 2018
- פברואר 2018
- נובמבר 2017
- אוקטובר 2017
- יולי 2017
- יוני 2017
- מרץ 2017
- ינואר 2017
- אוקטובר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- מרץ 2016
- פברואר 2016
- דצמבר 2015
- ספטמבר 2015
- יוני 2015
- אפריל 2015
- פברואר 2015
- דצמבר 2014
- אוגוסט 2014
- יוני 2014
- פברואר 2014
- ינואר 2014
- אוקטובר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- יולי 2013
- יוני 2013
- מאי 2013
- ינואר 2013
- דצמבר 2012
- נובמבר 2012
- אוקטובר 2012
- ספטמבר 2012
-
קטגוריות
-
הבלוגים שאני קורא…
-
תרבות הפנאי
- בגידה בוונציה – סטיב ברי
- קונצ'רטו למרגל ולתזמורת – אוּרי אַדלמן
- מכתב אבוד – שלוש שנים ללכתו של ניקו ניתאי
- שלישייה במי במול | קונצרט-תיאטרון בתיאטרון ניקו ניתאי
- נער האופניים
- אם המושבות – ליעד שהם
- בסימן ונוס – אוּרי אַדלמן
- הצופן האלכסנדרוני – ויל אדמס
- בדידותו של קורא המחשבות – דלית אורבך – חוויית הקריאה שלי
- שיעורים בכימיה – בוני גָּרְמוס
-
כלים